You are here
korekta lakieru Motoryzacja 

Warstwy zabezpieczające i podwozie

Jeśli chcemy w dokładny sposób położyć zawsze warstwę zabezpieczającą, to należy dokładnie umyć oraz wysuszyć podwozie. Jednak trzeba pamiętać o tym, że pełne suszenie w niektórych wypadkach może i trwać nawet jeden dzień. Dopiero potem można w pełni spokojnie przystąpić do usunięcia wszystkich istniejących śladów rdzy.

W takich miejscach zawsze nowo położona warstwa musi związać się w odpowiedni sposób z powierzchnią oraz zneutralizować nieusunięte resztki korozji. Wypełnia to w ten sposób ubytek po oczyszczeniu oraz na nowo zabezpiecza całą powierzchnię. Lakiernictwo to postępowanie według ściśle określonych reguł. Trzeba się ich w każdym przypadku kurczowo trzymać. Zawsze podstawowym środkiem do takiego zabezpieczania jest oczywiście baranek.

Jest to trwała masa zbudowana na podstawie kauczuku oraz różnego typu tworzyw sztucznych. Jeśli chcemy poprawnie w pełni nałożyć taką całą warstwę, to potrzebny jest koniecznie odpowiedni pistolet do odmuchiwania karoserii. Bo to właśnie dzięki niemu zawsze położona warstwa będzie miała w pełni charakterystyczną formę baranka. Przydają się także masy uszczelniające oraz taśmy maskujące. W ten sposób zabezpieczone przez nas podwozie pozbawi nasze auto wszystkich dotychczasowych rdzawych punktów. A także zabezpieczy przed powstawaniem nowych.

Oczywiście grubość takiej warstwy musi średnio wynosić od 0,5 do 2 mm. Warto o tym pamiętać w szczególności. Potem już tylko pozostaje nam zabezpieczenie profili zamkniętych nadwozia. Bardzo często bowiem okazuje się, że miejsce zabezpieczone przy pomocy wosku, są wymywane przez wodę.

Related posts

Leave a Comment